Oma koti, kullan kallis.Liian iso kun en saanut millään mahtumaan kuvaan. Asumme niin maalla, että tällä viikolla olen kuvannut keittiön ikkunasta rusakon, joka istui tiellä syömässä (kiviä?!) ja ilveksen, joka tuijotti minua tuolta keittiön ikkunan edessä olevalta nurmikolta silmiin monta minuuttia kunnes lähti löntystellen jatkanmaan matkaa tietä pitkin! Minä olen luullut, että ilvekset ovat arkoja eläimiä....

Vanhempieni koti, lasteni mummola. Itse en ole tässä kodissa koskaan asunut, koska vanhempani muuttivat tähän ihastuttavaan paikkaan kun olin ollut naimisissa jo monta vuotta. Tontin reunalla juoksee joki, jonka äärelle isäni on rakentanut rantasaunan kammareineen ja isoine kuisteineen. Sain viikonloppuna saunoa ihanissa löylyissä tuossa saunassa ja juosta hyytävän kylmään puroon jäähdyttelemään. NAUTINNOLLISTA! Tietysti olimme ensin syöneet hyvin, herkullista ruokaa ja nauttineet makoisaa mustikkakukkoa ja vaniljajäätelöä jälkiruoaksi. Siskoni on vierailulla pienen, suloisen tyttönsä kanssa mummolassa ja juhlimme hänen syntymäpäiviään.